Home » » Panduan bisnes tudung jenama sendiri

Panduan bisnes tudung jenama sendiri


Mungkin ramai yang berangan-angan nak jual tudung onlineatau offline, nak jadi peniaga tudung tetapi tak tahu caranya. Jika anda ada modal untuk beli stok-stok tudung tetapi tiada ilmu untuk menjalankan bisnes jual tudung ni, anda masih belum Berjaya. Ada modal kira dah ok satu hal, hal yang lebih penting ialah bagaimana nak memastikan bisnes tudung ni berjaya.

Banyak factor antaranya anda kena tahu pemborong tudung yang betul, kain jenis mana yang orang suka, cara nak buat promosi, timing yang sesuai dan juga tip-tip dari usahawan tudung yang berpengalaman. Anda boleh tahu semua tu di dalam panduan bisnes tudung.


meniaga tudung

Panduan buat bisnes tudung jenama sendiri


Di dalam panduan bisnes tudung online ni juga, akan di cerita cara untuk anda buat tudung jenama sendiri. Iya, jenama nama anda sendiri dan jenama tu ada dijahit dekat tudung tersebut. Mungkin ini satu mimpi bagi anda tetapi ini adalah realiti Dah ramai yang buat dan tak susah mana pun  untuk buat tudung jenama sendiri ni, kena tahu caranya sahaja.

Cara untuk buat tudung jenama sendiri ni ada dikongsikan oleh seorang usahawan tudung yang buat jualan rm15000 sebulan! Banyak tu kan. Jadi pemandu Grab pun tak banyak macam tuh.

Jika anda berhajat nak mula meniaga tudung atau nak besarkan perniagaan tudung anda, eloklah rasanya anda panduan bisnes tudung online yang tengah hangat sekarang.

Good luck.

Sila tanyakan soalan untuk Panduan bisnes tudung jenama sendiri di ruang komen.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



1 Komen:

  1. Thanks berkongsikan panduan buat tudung jenama sendiri begini. Ia sangatlah membantu founder2 yang baru ingin berjinak2 dalam industri fesyen muslimah tempatan kan <3

    BalasPadam