Home » » Cara jual tudung online

Cara jual tudung online

Bisnes yang panas sepanjang masa ialah jual tudung online tetapi tak ramai yang tahu cara jual tudung online degna betul. Iya, boleh jual kat fb, buat page dan update selalu. Kat IG  pun boleh jula tudung online tetapi berapa ramai yang berjaya. Mungkin anda boleh jual beberapa tudung tetapi pelanggan  yang berulang mampukah anda dapat?

Sebab untuk jual tudung online ni memerlukan ilmu dan kepakaran juga. Bukan hanya dari segi promosi sahaja tetapi juga kualiti tudung itu sendiri dan pengedaran tudung tu. Maksudnya keseluruhan proses sehingga sampai ke tangan pelanggan tudung.


jual tudung bawal


Daripada nak beli tudung yang sesuai, nak beli kat mana, pengedar tudung mana yang bagus, jenis kain, brand tudung tu nak letak brand sendiri ke seterusnya cara nak poskan kat pelanggan. Lain lagi ialah cara nak letakkan harga tudung, jenis-jenis tudung yang laris, macam mana nak buat inventori dan sebagainya berkaitan dengan cara jual tudung online.

Cara jual tudung online


Tak ramai yang pakar semua itu tetapi kita masih boleh belajar sebab ada yang sudi kongsikan ilmu jual tudung online ni melalui pengalaman beliau yang lama dalam bisnes tudung. Jika nak short cut pengalaman usahawan tudung selama 7 tahun, anda boleh baca tentang CARA JUAL TUDUNG ONLINE 2018.

Mungkin bisnes ni tudung inilah bisnes yang anda cari-cari selama ini untuk menampung keluarga. Orang kata, alang-alang nak bisnes, baik buat sehabis baik, jangan buat separuh atau buat tanpa kesungguhan.
Sila tanyakan soalan untuk Cara jual tudung online di ruang komen.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan